//
you're reading...
ΑΕΛ FUTSAL

ΝΤΟΣΣΑ για όλα !!!!

7466d9ba25fef533bf3a7030280a1a86_0

Mεγάλη συνέντευξη στην επίσημη ιστοσελίδα της Λέγκια παραχώρησε ο Ντόσσα Τζούνιορ.

Ο διεθνής με την Εθνική Κύπρου αμυντικός μίλησε για όλους και για όλα.

Αναλυτικά:

Ποια είναι τα αγαπημένα σου μέρη στη Βαρσοβία;

Αυτή τη στιγμή δύο πράγματα έχω στο μυαλό μου. Θέλω να προετοιμαστώ όσο καλύτερα μπορώ για τη νέα σεζόν και να βρω το συντομότερο δυνατό ένα διαμέρισμα, όπου θα φέρω τη σύζυγό μου. Νιώθω τα καλύτερα για το σύλλογο. Το γήπεδο είναι πολύ ωραίο, ωραία διακοσμημένο και εκεί περνάω αρκετό χρόνο.

Τι σκέφτηκες μόλις δέχθηκες την πρόταση;

Ερχόμενος εδώ είχα μία διαφορετική άποψη. Οι Πολωνοί είναι κλεισμένοι στον εαυτό τους, εν αντιθέσει με τους Κύπριους και τους Πορτογάλους που είναι πιο… ανοικτοί ως χαρακτήρες. Δεν είχα και τις καλύτερες εντυπώσεις, αλλά όταν είδα την πόλη εκπλάγηκα ευχάριστα. Εν τέλει κι εδώ οι άνθρωποι είναι φιλικοί και πολύ ευγενικοί απέναντι σε εμένα και την οικογένειά μου. Πάντοτε προσφέρουν τη βοήθειά τους και είναι κάτι που μου αρέσει. Δεν μας λείπει οτιδήποτε από το σύλλογο, γιατί τα πάντα είναι πολύ καλά οργανωμένα. Το μόνο πράγμα που πρέπει να με ανησυχεί είναι η επιτυχία της ομάδας.

Απέρριψες την πρόταση της FK Krasnodar, η οποία τελικά απέκτησε από τη Λέγκια τον Arthur Jędrzejczyk. Γιατί δεν επέλεξες τα λεφτά της Ρωσίας;

Έτσι είναι η ζωή. Δεν ήθελα να πάω εκεί. Για μένα η Λέγκια έδειχνε καλύτερη ως επιλογή. Η ζωή δεν είναι μόνο τα χρήματα. Είμαι φιλόδοξος και δεν με ενδιέφερε να αγωνίζομαι για μία θέση στη μέση της βαθμολογίας. Η μετεγγραφή μου στην ομάδα της Βαρσοβίας μου δίνει τη δυνατότητα να παίξω στο Τσάμπιονς Λιγκ και να διεκδικήσω το πρωτάθλημα Πολωνίας. Παράλληλα, ποιος ξέρει, ίσως σε δύο χρόνια, να μην φύγω από εδώ για ένα καλύτερο πρωτάθλημα. Κατά την άποψή μου η Λέγκια είναι ο καλύτερος σύλλογος στον οποίο έχω παίξει.

Καλύτερος και από την ΑΕΛ;

(Γέλια) Σέβομαι απεριόριστα την ΑΕΛ. Πέρασα καταπληκτικά. Έχω διατηρήσει καλές σχέσεις τόσο με τους φιλάθλους όσο και με τους διοικούντες. Κατά την άποψή μου, δεν υπάρχει νόημα να συγκρίνεις τις δύο ομάδες, γιατί η Λέγκια είναι εντελώς διαφορετική. Η Λεμεσιανή ομάδα βελτιώνεται για να τερματίζει στην κορυφή, ενώ η ομάδα από τη Βαρσοβία είναι ήδη εκεί.

Πώς θα αξιολογούσες το ρόστερ της ομάδας;

Η Λέγκια έχει καλούς παίκτες. Είναι ένα μείγμα έμπειρων και νεαρών ποδοσφαιριστών. Όλοι μας διψάμε για επιτυχίες. Υπάρχει καλή ατμόσφαιρα στην ομάδα και πολλή συγκέντρωση στη δουλειά. Το ίδιο μπορώ να πω και για τον προπονητή μας. Δεν υπάρχουν διακρίσεις, όλοι βλέπουμε προς μία κατεύθυνση.

Εγκλιματίστηκες εύκολα στην ομάδα;

Όλη η διαδικασία ήταν πολύ γρήγορη. Κανένας δεν μου δημιούργησε πρόβλημα. Όλα είναι θετικά.

Ο προπονητής είπε ότι καθυστέρησες να μπεις με την ομάδα για δέκα μέρες. Είσαι έτοιμος να παίξεις σε λίγες μέρες στο αρχικό σχήμα;
Δουλεύω όλη την ώρα για να καλύψω το χαμένο έδαφος. Θέλω να είμαι έτοιμος στο πρώτο επίσημο παιχνίδι και γενικότερα στα παιχνίδια που θα ακολουθήσουν. Πιστεύω ότι μπορώ να είμαι τόσο σωματικά όσο και ψυχολογικά. Θα κάνω τα πάντα για να παίξω την Τετάρτη από το πρώτο λεπτό.

Πώς είναι η συνεργασία με τον Mateusz Cichocki; Υπάρχουν σημάδια ότι θα παίξει στην Ουαλία την Τετάρτη. 

Έχω καλή άποψη για εκείνον. Είμαι λίγο έκπληκτος γιατί ένας τόσο νεαρός ποδοσφαιριστής έδειξε ότι μπορεί να παίξει σε ψηλό επίπεδο ως κεντρικός αμυντικός. Για μένα δεν διαφέρει από άλλους αμυντικούς. Ίσως να κερδίσει τη θέση στο αρχικό σχήμα. Κάποτε κάτι συμβαίνει και με την ατυχία ενός παίκτη δίνεται η δυνατότητα σε κάποιο άλλο να παίξει. Δουλεύω καλά μαζί του, αλλά εκτιμώ και τις ικανότητες των υπόλοιπων συμποδοσφαιριστών μου.

Στην Κύπρο έδειξες πολλές φορές ότι έχεις μία ιδιαίτερη σχέση με τους φιλάθλους.

Είναι αλήθεια. Αγαπώ αυτούς που μας υποστηρίζουν φανατικά και θέλω να γίνει το ίδιο και τώρα μετά τη συμφωνία μου με τη Λέγκια. Είδα στο ίντερνετ ένα δείγμα από αυτά που κάνουν οι φίλαθλοί μας. Εμείς, οι ποδοσφαιριστές, παίζουμε κυρίως για τους φιλάθλους. Θα μπορούσα να διαλέξω ένα σύλλογο, όπου θα έπαιρνα πολύ περισσότερα λεφτά, αλλά και τι έγινε, αν τα γήπεδα δεν είναι γεμάτα και η ατμόσφαιρα μοιάζει με κηδεία. Με τους φιλάθλους της ΑΕΛ είχα απίστευτη σχέση και το 20%-30% ζητωκραύγαζε και εμψύχωνε φανατικά την ομάδα. Ελπίζω ότι στη Βαρσοβία θα είναι ακόμα καλύτερα.

Πώς ένιωσες όταν εμψύχωσαν την ομάδα στο Deyna Cup;

Εκπλάγηκα, γιατί συνήθως υπάρχει μία ηρεμία και ακολουθεί ένα παρατεταμένο χειροκρότημα σε τέτοια παιχνίδια, όπως έγινε με την Φλουμινένσε κόντρα στην Αούστρια και την Αούστρια κόντρα στην Παρτιζάν. Όταν, όμως, βγήκαμε εμείς στον αγωνιστικό χώρο, οι φίλαθλοι της Λέγκια άρχισαν να φωνάζουν και να τραγουδούν. Είναι πολύ ωραίο πράγμα. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος γιατί μας υποστηρίζουν φανατικά.

Θα ήθελες να είσαι κι εσύ άμεσα μέρος αυτής της υποστήριξης;
(Γέλια) Πρώτα πρέπει να μάθω Πολωνικά. Οι φίλαθλοι είναι μέρος του συλλόγου και πιστεύω ότι όταν χρειαστεί θα μας δώσουν αυτοπεποίθηση. Θα ήθελα να πανηγυρίσω μαζί τους κι άλλες επιτυχίες με τη Λέγκια.

Τι κάνεις στον ελεύθερό σου χρόνο;
Περνώ αρκετό χρόνο στο γυμναστήριο, εκεί όπου κάνω ατομικές ασκήσεις. Φυσικά, μου αρέσουν τα ταξίδια, το σινεμά. Υπάρχουν μέρες που δεν… ξεκολλώ από την κονσόλα, γιατί παίζω όλη την ώρα Pro Evolution Soccer. Η σύζυγός μου τρελαίνεται μαζί μου. Είμαι ο τύπος της οικογένειας, που περνάει χρόνο με την οικογένειά του. Στη Βαρσοβία δεν βρίσκεται μαζί μου μόνο η σύζυγός μου, αλλά και η αδελφή μου με τον γαμπρό μου. Μαζί ξεκουραζόμαστε, τρώμε μεσημεριανό και μιλάμε πολύ.

Έκανε αναφορά στο σινεμά. Τι ταινίες προτιμάς να βλέπεις;

Πάνω απ’ όλα ταινίες δράσης. Έχω δύο αγαπημένες. Το Rocky IV, όπου ο Αμερικανός πυγμάχος κερδίζει το Ρώσο Ivan Drago και το «Μονομάχο» με τον Russell Crowe. Μπορώ να τις παρακολουθώ χωρίς διακοπή. Θα ήθελα να τις δω και πάλι στον ελεύθερό μου χρόνο.

Παρακολουθείς αυτές τις ταινίες πριν από σημαντικά παιχνίδια;
Πολλές φορές το έχω κάνει. Παρακολουθώντας αυτές τις ταινίες αποκτάς κίνητρο. Το μήνυμά τους είναι ξεκάθαρο, ότι τίποτα δεν είναι απίθανο. Αν θέσεις κάποιο στόχο, πρέπει να συνεχίσεις να αγωνίζεσαι γι’ αυτόν.

Ένας από τους πιθανούς αντιπάλους της Λέγκια στο Τσάμπιονς Λιγκ είναι και το ΑΠΟΕΛ. Πώς θα βαθμολογούσες τις δυνατότητες αυτής της ομάδας;
Είναι η πιο «δεμένη» ομάδα στην Κύπρο. Ακόμα και μετά από μία άσχημη σεζόν, δεν τίθεται θέμα επανάστασης. Κανένας δεν είναι πάνω από τον προπονητή και δεν ξεπουλούν τους ποδοσφαιριστές, αλλά αντικειμένικα κρίνουν τις αιτίες της αποτυχίες και κοιτάζουν να βρουν τη λύση. Επιπλέον, το ΑΠΟΕΛ είναι η καλύτερη ομάδα στο νησί της Αφροδίτης. Είναι καλή ομάδα, αλλά σίγουρα είναι και η Λέγκια.

– See more at: http://www.kerkida.net/

About AELNEWS

Η ΑΕΛ Λεμεσού είναι ένα από τα ιστορικότερα σωματεία στην Κύπρο. Είναι ΙΔΕΑ και αξίζει κάθε θυσία από όλους έμας τους οπαδούς της..... www.aelnews.info

Συζήτηση

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Ιουλίου 2013
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιον.   Αυγ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
